Kako z digitalnim marketingom povečati prodajo?

11 Comments

Kaj mi predstavlja digitalni marketing?

Zame pojem predstavlja vsako komuniciranje z javnostjo s pomočjo digitalnih tehnologij. Prvi namen digitalnega marketinga je definirati zainteresiranost za produkt ali storitev, drugi pa pridobitev zainteresiranih strank ali navdušencev.

Kako poteka ta komunikacija?

Komunikacija je lahko v pisni, video ali zvočni obliki, posreduje pa se preko sodobnih naprav, kot so pametni telefoni in ure, tablice,  računalniki…

Kaj predstavljajo digitalne tehnologije?

Digitalne tehnologije so pripomoček, preko katerega je omogočeno obojestransko komuniciranje z množično publiko. V prvi vrsti je to vaša spletna stran in blog, v drugi pa še vse zunanje platforme v obliki raznih socialnih omrežij (Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube…), razni forumi, blogi, portali, tuje spletne strani, iskalniki ipd.

Ko torej zložim oboje v definicijo in povežem še z marketingom dobim:

Digitalni marketing je krovni izraz za ciljano, merljivo in interaktivno promocijo produktov ali storitev s pomočjo digitalnih tehnologij z namenom najti in pretvoriti zainteresirane ljudi v končne uporabnike.

Tu je bistven poudarek na “zainteresirane“!

Zakaj je pomemben poudarek na “zainteresirane”?

Ker smo oblegani z oglasi na vsakem koraku. Postali so nadležni in jih enostavno ne vidimo več. Dosegamo dejansko nasprotni učinek.

Digitalni marketing pa nam omogoča podajanje vsebine zainteresiranim. Torej nekomu, ki išče rešitev na konkretno težavo. To je koristno za obe strani. Uporabnik dobiva informacije, ki jih išče, podjetja pa privarčujejo s podajanjem vsebine zgolj usmerjeni publiki.

Dejstvo pa je, da tega potenciala večina ne izkorišča, ker je potreben nekoliko bolj strateški pristop. In tako se pojavlja na zaslonih poplava oglasov, ki nadlegujejo in nimajo za nas nobene uporabne vrednosti.

Kako vam digitalni marketing pomaga pridobiti občinstvo?

No, tu šele postane zanimivo.

Digitalni marketing je edini medij, ki vam omogoča doseči široko publiko zastonj!

Danes si lahko spletno stran ali blog postavite dobesedno brezplačno. Vnesete koristno vsebino in vem, da bo učinek večji, kot oglas v časopisu. Sem šel skozi te zgodbe in pihnil kar nekaj denarja skozi okno. Pri popolnoma novih straneh je edino potrebno nekaj časa, da iskalniki zaznajo vašo vsebino.

Če pa želite takojšen odziv lahko že z minimalnim vložkom, recimo 1€/dan, preverite uspešnost vaše ideje. Pri tem pa imate še možnost zelo ozko usmeriti vašo ciljno publiko. Torej streljate le na tiste, ki jih v veliki meri zna zanimati vaša ideja, pri tem pa dobite nazaj merljive rezultate.

Bistvena prednost digitalnega marketinga so merljivi rezultati! Click to Tweet

Z malo več truda pa si lahko ustvarite celo pravega spletnega prodajalca. Delal bo za vas 24h/dan, brez dopusta in prostih dni. Posredoval vam bo izluščene stranke direktno na vaš email. Proces lahko avtomatizirate in dejansko ustvarite avtopilota za pridobivanje strank.

Kako ustvariti avtopilota za pridobivanje strank?

Če hočete ustvariti avtopilota, potem je potrebno postaviti sistem na način, da bo obiskovalcem vlival strokovnost in zaupanje. Pri tem imate na voljo vse vrste aktivnosti, ki jih omogoča digitalni marketing.

Katere aktivnosti omogoča digitalni marketing?

Spodaj je seznam nekaterih aktivnosti, ki jih zajema digitalni marketing:

  • Optimiziranje vsebin za pozicioniranje na tržišču.
  • Kreiranje uporabniku zanimive vsebine.
  • Optimizacija spletnih strani (SEO). Za izboljšanje pozicij v iskalnikih, npr. Google, Bing…
  • Optimizacija za spletni marketing (SEM). Podobno kot SEO vendar s poudarkom na izboljšanju pozicij plačljivih aktivnosti (oglasi).
  • Vsebinski marketing.
  • Email marketing.
  • Webinarji.
  • Marketing na socialnih omrežjih.
  • Optimizacija socialnih omrežij.
  • Razne vrste spletnega oglaševanja.
  • E-knjige…

To so zgolj možnosti, ki jih imate na voljo. Glede na vašo strategijo izberete aktivnosti, ki se bodo najbolj ujemale z vašim poslovanjem.

Spodnji graf prikazuje recimo pritok popolnoma novih uporabnikov preko Facebook kanala. Dobro se vidi, kdaj so se aktivnosti pričele.

ucinkovitost Facebook oglasevanja

Kakšni so cilji digitalnega marketinga?

Rezultat bo posledica določitve vašega cilja, ki pa se razlikuje glede na panogo in prodajni proces podjetja. V večini primerov pa aktivnosti digitalnega marketinga vodijo k:

  • pridobitvi kontaktov,
  • navezovanju stikov s potencialno publiko,
  • pridobitvi povpraševanj,
  • preverjanju zanimivosti produkta,
  • grajenju blagovne znamke in prepoznavnosti,
  • končni prodaji.

Glede na vašo strategijo poslovanja, se določijo cilji vaših aktivnosti digitalnega marketinga. Le te merimo v obliki konverzij, ki pa lahko predstavljajo oddajo povpraševanja, naročilo na novice, končno prodajo ipd.

Spodnji graf prikazuje konverzije, ki so se zgodile, kot posledica Facebook oglaševanja.

konverzije-Facebook oglaševanje

Konverzije, kot posledica oglaševanja na Facebook-u.

Ko vse skupaj združite v sistem, boste ustvarili avtopilota za pridobivanje strank. In bistvena prednost vsega skupaj je, da se lahko večina aktivnosti pripravi zgolj enkrat, potem pa vam leta vozijo nove stranke, brez dodatnih aktivnosti.

Bonus: Prenesite brezplačen priročnik s seznamom 5. korakov, ki jih mora vedeti vsak, ki želi dominirati na spletu in avtomatizirati svojo prodajo. Klikni tukaj za prenos.

Kliknite spodaj na ikono in delite vsebino z enim prijateljem. Mogoče bo vesel vašega predloga.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

11 Comments
  1. Pingback: Kako razširjen je digitalni marketing v Sloveniji? | Prvi na spletu - Digitalni marketing

  2. Pingback: Za koliko se poveča povpraševanje z digitalnim marketingom? | Prvi na spletu - Digitalni marketing

  3. Pingback: Digitalni vs tradicionalni marketing | Prvi na spletu - Digitalni marketing

    • Igor
    • January 5, 2016
    Reply

    Pozdravljen Roman,
    čestitam za kratko, jedernato, poučno in zelo operativno ter enostavno predstavljene osnovne pojme. Ful si me presenetil s poznavanjem in pristopom. Prosim, nadaljuj!!!
    Srečno, zdravo, uspešno in prodorno ter cilj(a)no novo leto ti želim.

    • Reply

      Velja Igor, bom nadaljeval 🙂

      Saj ne, da nisem hotel, le pozitivni odzivi še dodatno motivirajo!

    • Marjana
    • January 5, 2016
    Reply

    Hvala za odlicno razlago in zanimivo branje.

    Lep pozdrav

    Marjana

    • Marko
    • January 4, 2016
    Reply

    Super napisan članek za prebujanje sivih celic v smeri novih možnosti. Imam idejo. Npr. da napišeš kakšne ideje kako izkoristiti digitalni marketing za prodajo zasebnih zadev, npr. objavljenih na Bolhi.

    Drugače pa uspešno in najsmejano novo leto!

    Marko

    • Reply

      Hvala Marko.

      Načeloma bi bilo izvedljivo prodajati tudi razne zasebne zadeve. Ima pa Bolha že celo platformo postavljeno in maso ljudi, ki tam išče. Časovno je to kar najugodnejša rešitev.

    • Matjaz
    • December 31, 2015
    Reply

    Roman,
    Dobra tematika, ki jo bo zanimivo spremljati tudi v prihodnje.

    Čestitke za prvi članek.
    Lp Matjaž

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Več z našega bloga

Poglej vse objave