Facebook Business Manager. Kdaj ga uporabiti?

No Comments

Facebook Business Manager je prava zmeda!

Da sem dojel koncept Facebook Business Manager-ja, sem potreboval nekaj dni in eno dooolgo noč.

Zakaj?

  1. Ker je kompliciran za razumeti, če ga spoznavaš z nule.
  2. Ker ima kar nekaj bug-ov, ki te zgolj dodatno zmedejo.
  3. Ker na Googlu ne najdeš odgovorov na večino napak, ki se ti dogajajo.
  4. Ker je odziv Facebook podpore katastrofalen (to po zadnji izkušnji občutno izboljšujejo. Sem že celo 2x govoril z njimi).

In tako sem zagrizel. Rabil sem popolnem mir. Če sem sredi procesa zgolj skočil na drug zavihek, sem se izgubil in moral začeti znova.

Ampak na koncu sem se le pregrizel.

In kaj menim sedaj?

Sedaj mi je popolnoma enostaven in super za uporabo.

Facebook Business Manager je zakon! Super platforma, ki omogoča odlično kontrolo. Click to Tweet

V katerih primerih je dobro uporabiti Facebook Business Manager platformo?

Osnovne bom nanizal spodaj in jih predelal v tem članku:

  1. Podjetja, ki imajo več različnih upravljavcev Facebook profila.
  2. Podjetja, ki bi rada imela nadzor nad vsemi pravicami sodelavcev svojega Facebook profila.
  3. Agencije, ki upravljajo Facebook strani in oglase za druga podjetja.
  4. Podjetja, ki se partnersko združujejo za širjenje svoje ponudbe ali občinstva.
  5. Podjetja, ki predajo upravljanje Facebook oglasov in strani zunanjim agencijam.

Pa poglejmo podrobneje.

1. Podjetja, ki imajo več različnih upravljavcev Facebook profila.

Ko več zaposlenih upravlja vaš Facebook profil jih je najlažje nadzirati preko Business Manager platforme. Na enem mestu imate pregled nad celotnim profilom. In hkrati jim tudi lahko določite, kakšne administratorske pravice imajo na določeni strani.

Pregled upravljalcev vašega Facebook profila preko Facebook Business Manager-ja

Pregled upravljavcev vašega Facebook profila

Spodaj kratek video, kako posameznikom določate upravljavske pravice vašega Facebook profila preko Business Manager-ja:

Drugi primer uporabe

Predstavljajte si. Vaš zaposleni ali zunanji sodelavec dobi nalogo, da kreira Facebook stran. Sedaj ima dve možnosti:

  1. Ali preko svojega osebnega profila ustvari stran.
  2. Ali pa mu omogočite dostop do vašega osebnega profila, preko katerega ustvari stran.

V prvem primeru ne bo prijetno, če enkrat ta sodelavec odide in z njim tudi dostop do Facebook profila.

V drugem primeru pa bo imel vpogled v vse vaše osebne podatke, objave ipd.

S Facebook Business Manager-jem te zagate odpravite. Vsakemu zaposlenemu lahko namreč popolnoma enostavno določite pravice, ki jih ima in jih tudi z enim klikom prekinete. Pri tem imate svoj zasebni profil popolnoma ločen.

V videu prikazujem, kako enostavno z nekaj kliki postaviti novo Facebook stran v Business Manager-ju.

Tako imate kontrolo in polne administracijske pravice nad Facebook kanalom vašega podjetja tudi, ko sodelavci zapustijo vaše podjetje.

2. Podjetja, ki bi rada imela nadzor nad vsemi pravicami sodelavcev svojega Facebook profila.

Mogoče ne želite, da imajo vsi sodelavci poln dostop do upravljanja Facebook profila. Lahko Janez recimo upravlja zgolj Facebook stran, objavlja in odgovarja na vprašanja uporabnikov medtem, ko Metka vodi oglaševanje in ima dostop do Adverts računa.

V videu prikazujem, kako v Business Managerju enostavno dodati ali odvzeti pravice vašemu zaposlenemu do upravljanja Facebook profila.

3. Agencije, ki upravljajo Facebook strani in oglase za druga podjetja.

Če ste agencija, potem je Facebook Business Manager prava smer. Na enem mestu imate pregled nad vsemi oglaševalskimi računi in Facebook stranmi ter ljudmi, ki jih upravljajo.

Advert account view v Facebook Business Manager-ju

Pregled upravljaljanih Advert računov

Pages_view v Facebook Business Manager

Pregled upravljanih Facebook strani

Bistvena prednost je enostavnost dodeljevanja pravic vašim zaposlenim.  V vsakem trenutku jih enostavno dodate ali odvzamete za katerokoli Facebook stran ali račun, ki ga imate v upravljanju.

4. Podjetja, ki se partnersko združujejo za širjenje svoje ponudbe ali občinstva.

Recimo, če prodajate “pasjo prehrano” se tema posredno navezuje tudi na “treniranje psov” in obratno.  Lahko se torej združite in si izmenjate svoje občinstvo. S tem boste povečali vaš krog ciljnega občinstva.

Za omogočanje deljenja občinstva imate na voljo dve možnosti:

  1. Preko Adverts Manager-ja

To prikazuje spodnji video:

2. Preko Facebook Business Managerja, kjer partnerju omogočite dostop do vašega pixla. Ta lahko potem cilja občinstvo na podlagi aktivnosti vašega pixla.

Kako delite Facebook pixel, v spodnjem  videu:

Kako delim Facebook Pixel?

5. Podjetja, ki predajo upravljanje Facebook oglasov in strani zunanjim agencijam.

Podjetje, ki najame zunanjo agencijo za upravljanje Adverts računa ali Facebook strani, zgolj omogoči upravljalske pravice Business Managerju agencije. To naredi enkrat in ni potrebno ponavljati postopka za vsakega zaposlenega v agenciji, ki bo delal na njihovi strani.

Agencija potem v svojem Business Managerju upravlja, kdo od zaposlenih bo delal na tem profilu in mu določi potrebne pravice.

Kako omogočiti zunanji agenciji upravljanje vašega profila? Poglejte video:

Povzetek

Facebook Business Manager me je pozitivno presenetil. Ko enkrat razumeš koncept je občutno preglednejši in v bistvu enostaven za uporabo.

Priporočljiv je za vsa:

  1. Podjetja, ki imajo več različnih upravljavcev Facebook profila.
  2. Podjetja, ki bi rada imela nadzor nad vsemi pravicami sodelavcev svojega Facebook profila.
  3. Agencije, ki upravljajo Facebook strani in oglase za druga podjetja.
  4. Podjetja, ki se partnersko združujejo za širjenje svoje ponudbe ali občinstva.
  5. Podjetja, ki predajo upravljanje Facebook oglasov in strani zunanjim agencijam.

Bi radi aktivirali vašo Business Manager platformo?

Udeležite se Webinarja: Kako nastaviti Facebook Business Manager-ja na svojem profilu?

Kaj boste izvedeli?

  • Korak za korakom vas vodim do nastavitve Fb Managerja.
  • Izvedeli boste vse o težavah na nakatere sem naletel.
  • Za koga je Business Manager primeren?
  • Katerih reči ne morete naknadno spreminjati?
  • Kdaj uporabiti “claim” in kdaj “request access”?
  • Kako upravljati profile, pravice, adverts račune?
  • 15 min časa za Q&A, kjer odgovorim na vaše konkretno vprašanje.

Bonus: Brezplačen webinar. Pustite svoj kontakt in vas obvestim takoj, ko bo podan termin. Kliknite za prijavo: Kako nastaviti Facebook Business Manager.

Vprašanja, dileme, izkušnje pa napišite spodaj v komentar.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

No Comments

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Več z našega bloga

Poglej vse objave