Katera stran vam prinaša največ prometa in kaj z njo narediti?

No Comments

Najbolj vročo vsebino na spletni strani je dokaj enostavno ugotoviti. V spodnjem videu sem prikazal, kako v minuti definirate, kaj vaše bralce najbolj zanima.

Pri tem pa je bolj pomembno, kaj boste s tem naredili? In mogoče še bolje, kako ugotoviti katere so trenutno najaktualnejše vsebine na drugih straneh?

Zakaj je dobro poznati najaktualnejšo vsebino?

V prvi vrsti vam le ta pomaga pridobivati promet na vašo spletno stran in posledično ustvariti novo občinstvo. Z novim občinstvom pa prihajajo tudi nove stranke. In tako se vzdiguje vaša prodaja, prepoznavnost ali karkoli je že vaš cilj.

Dobra vsebina bo vedno privlačila množico, vas pa potiskala med strokovnjake.

Dobro vsebino tudi z veseljem povezujejo strokovnjaki z vašega področja. S tem vam ustvarjajo dodaten promet njihove publike.

Enostavno, to so strani, ki generirajo največ prometa in če jih ustrezno optimizirate, lahko iz njih pridobite lepe rezultate.

Kako naj optimiziram stran za boljše rezultate?

Stran lahko optimizirate, da se pojavlja bolje med zadetki, prilagodite vsebino za pridobivanje novih kontaktov, jo promovirate, ustvarjate povezave nanjo iz različnih kanalov…

Najprej pa se morate odločiti, kaj je vaš cilj? Nekaj primerov navajam spodaj:

  • Pridobitev e-naročnika.
  • Poslano povpraševanje.
  • Prodaja izdelka.
  • Pridobitev mnenj.
  • Pridobitev komentarjev.
  • Širjenje občinstva.
  • Pozicioniranje ključnih besed.
  • ipd.

Potem pa z različnimi strategijami dosežite svoj cilj.

Kakšne strategije uporabiti za optimiziranje vsebine?

Spodaj je nekaj konkretnih predlogov, ki jih lahko uporabite takoj na svoji spletni strani.

1. Lahko dodate bonus vsebino, nagrado v zameno za e-naslov.

Super način, kako pretvoriti obiskovalce v vaše naročnike.

2. Poskrbite za interne povezave.

Ne pretiravajte z njimi. Vendar povezava na relevantno vsebino, ki nadaljuje pot v vašem prodajnem lijaku je prava smer.

3. Če je stran močnejša od vaše glavne strani, potem velja razmisliti, da jo spremenite v glavno stran.

Od vaše platforme je sicer odvisno, kako se tega lotiti. Po navadi pa zahteva nekaj tehničnega znanja.

4. Na to stran lahko dodate storitve ali produkte, ki jih nudite

Enostavno dodate del vsebine, ki se nanaša na produkt, ki bi ga radi promovirali.

5. Kaj pa stran, ki že dobro konvertira?

Promovirajte jo! Poskrbite, da bo prejela čim več prometa še iz drugih kanalov.

6. Dodajte možnost komentiranja, deljenja

S tem vzpodbudite širjenje tudi med popolnoma neznano publiko, s komentarji pa pridobite na kredibilnosti.

7. Optimizirajte vsebino za želeno ključno besedo

Poskrbite, da se bo članek pojavljal višje med organskimi zadetki. Poiščite besede, ki so najbolj iskane v sklopu vašega članka in jih smiselno vključite v vsebino. Jaz za to uporabljam dve enostavni tehniki, ki sta razloženi v videu spodaj.

Bonus vsebina:
Spoznajte dve enostavni tehniki za definiranje popularnih ključnih besed, ki jih lahko takoj uporabite na svoji spletni strani. Video: Kako poiskati ključne besede? 

 

Sem mnenja, da se pogovor razvija šele, ko se nekdo s čim ne strinja ali ima svoj pogled na situacijo. S čim se vi ne strinjate? Podajte spodaj svoj komentar.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

No Comments

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Več z našega bloga

Poglej vse objave