Kako ustvariti zaupanje v nakup preko spleta?

No Comments

To je odlično vprašanje iz katerega izhajam pri postavljanju spletne strani.

Glede na osebne izkušnje vidim, da prodaja steče veliko lažje, ko vas nekdo pozna ali pa pridobi osebno priporočilo.

Še vedno statistika potrjuje pravilo, da je priporočilo največji prodajni argument.  Če vam nekdo, ki mu zaupate, osebno priporoči produkt ali mojstra, potem je velika verjetnost, da boste tudi kupili.

No, na spletu se dogaja identično imamo pa izziv, kako le to prikazati naključnemu obiskovalcu, da mu vlijemo zaupanje.

ustna priporočila

Kako vpliva priporočilo na prodajo?

Kaj vpliva na nakup?

Kupec se sprašuje naslednje.

  1. Ali bo produkt rešil mojo težavo?
  2. Ali lahko produktu/izvajalcu zaupam?
  3. Je proces nakupa/izvedbe enostaven?

#1 Ali produkt rešuje kakšno težavo?

Ideja ni prepričevati, da nekdo kupi vaš izdelek. Obstaja ogromno tehnik, kako to dosegati in nekatere znajo dobro manipulirati.

V mislih imejte raje reševanje težav. Podajajte informacije, ki bodo kupcu nudile razmišljanje, da obstaja rešitev. Tako se mu približate, ustvarite občutek, da ga razumete in, ko bo prišla odločitev za nakup, se bo hitreje spomnil na vas kot rešitelja.

#2 Je to zaupanja vreden vir informacij?

V naslednjem koraku se kupec sprašuje ali je ta informacija dovolj pristna, realna, dosegljiva. Pri tem igra bistveno vlogo avtoriteta, ki ste jo ustvarili.

Podajte kupcu dokazila, da vse skupaj res deluje. Pomagajte mu z raznimi raziskavami, študijami primerov, odzivi strank, mnenji, priporočili…

Delati morate na zaupanju. Kupec vas po vsej verjetnosti ne pozna. Z vami še ni imel stika in preko spleta je potrebno toliko več dokazil, ki vas bodo iz popolnega neznanca spremenila v zaupanja vredno osebo.

Biti morate avtoriteta na svojem področju.

Kako ustvarim avtoriteto na svojem področju?

Poti do tja imate kar nekaj, izhajajo pa iz vaše strategije in načina prezentacij. Lahko recimo ustvarjate avtoriteto s predavanji, pišete bloge, izdate knjigo, objavite raziskavo, pišete članke, vas priporočajo stranke…

Vsi kanali so lahko uspešni, od vas pa je odvisno, kateri vam najbolj leži.

Pri tem velja pravilo, da bolj kot je priporočilo/dejavnost medijsko poznana, večjo težo ima in manj jih je potrebno. Ter obratno, za isti vtis pri kupcu, boste potrebovali več priporočil naključnih strank.

Lahko kaj avtomatiziram?

Priporočam, da avtomatizirate mnenja strank. Vsaki stranki ali naročniku pošljete v naprej pripravljeno sporočilo, ki vsebuje povezave do obrazca za mnenja. Naredite to takoj. Čez čas boste imeli bazo referenc, na katero se boste lahko sklicevali.

Spodnji primer prikazuje stanje na G+ kanalu. Skupno pa je v mesecu in pol bilo zbranih preko 80 mnenj. In vse to na javnih omrežjih, ki so dosegljive vsem. Proces pa sedaj avtomatično deluje naprej in bo skrbel za stalno pridobivanje mnenj.

mnenja strank g+

Iz prve roke lahko povem, da na stranke takšna mnenja pozitivno vplivajo in se bistveno lažje odločijo za nakup.

#3 Kako pa olajšati proces nakupa?

Če težava ni dovolj “močna” in jo je mogoče odpraviti tudi drugje, bo zamuden proces naročila vaše kupce hitro odpeljal h konkurenci.

Zato je pomembno nastaviti metrike vašega nakupnega procesa, kjer lahko spremljate, kaj se dogaja z obiski na vaši spletni strani. V kateri fazi kupci zapuščajo vašo trgovino ali ne oddajo povpraševanja.

Z metrikami imate možnost vsak korak analizirati in ga izboljšati, da bo prinašal želene rezultate. Pri tem imate možnost izboljšav tako na tehnični, kot na vsebinski strani.

Akcija. Kaj lahko naredim takoj?

Naredite vsaj en korak bližje k vzpostavitvi vaše avtoritete.

Avtomatizirajte proces pridobivanja mnenj.

Kako avtomatiziram pridobivanje mnenj?

1. Izberite enega izmed socialnih omrežij ali portal, ki omogoča pridobivanje mnenj (G+, Facebook, Linkedin, Omisli.si, Vsestoritve.com ipd.).

2. Kopirajte povezavo, ki pripelje direktno do obrazca za oddajo mnenj.

3. Zgenerirajte e-sporočilo, ki bo namenjeno zgolj preverjanju izkušnje vašega kupca in vanj vstavite povezavo do obrazca za mnenja.

To sporočilo pošljete vsaki vaši stranki po opravljeni storitvi ali nakupu.

Če se vam ne da, nimate časa, znanja, ideje, kako to narediti, pa pišite in vam avtomatizacijo uredimo. Kliknite tukaj.

Sedaj ste vi na vrsti

Imate kakšno dodatno idejo, mnenje, izkušnjo? S čim ste že poizkusili pa je ali ni delovalo? Komentirajte spodaj ali pa delite članek s kom, ki mu bo prav prišel.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

No Comments

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Več z našega bloga

Poglej vse objave