Kako začeti z digitalnim marketingom z nule?

4 Comments

Digitalni marketing je super učinkovit. Pred nekaj meseci sem se lotil popolnoma novega projekta. Iz nule. Brez občinstva, spletne strani, socialnih omrežij, raznih vez… Nič.

Seveda se takoj pojavi zmeda in polno vprašanj. Kje začeti, kako pridobiti pozornost, kako se prebiti…?

Raziskujem in naletim na Bryan Harrisa. V enem letu je razširil svoj krog na preko 10.000 ljudi. Sedaj pa že nezadržno drvi proti 100k.

To pritegne mojo pozornost in že povzemam strategije.

En teden kasneje moja lista že šteje 300 e-naročnikov.

2016-04-01_1022
Boste ustvarili 10.000 naročnikov v enem letu? Verjetno ne.

Ali bo vaša lista občutno zrasla? Absolutno.

Spodnji članek vam bo razkril 5 ključnih korakov s katerimi boste lahko takoj začeli z digitalnim marketingom in promocijo vaše storitve ali izdelka.

Pripravljam pdf priročnik, kjer sem strnil 5 najučinkovitejših strategij, s katerimi boste lahko v enem tednu zbrali preko 300 naročnikov.

Klikni tukaj in ga pošljem takoj, ko bo lično urejen.

Pet korakov za učinkovit start z digitalnim marketingom

Korak #1: Določite krovno temo za svoj produkt

Zakaj je to pomembno?

Ko boste promovirali svoje storitve, boste ugotovili, da se vaša tema lahko navezuje na različne tematike. Širina vaših objav, bo pritegnila ljudi iz različnih področij. Recimo, če promovirate svoj fitnes center, se vaše objave lahko dotikajo zdrave prehrane, bolečin v križu, načina življenja, motivacijskih tehnik, planiranja…

Kako določim krovno temo?

Osredotočite se na tri glavne kriterije:

  1. Kaj vas najbolj zanima? Kaj vas tako privlači ali v tem tako uživate, da bi raziskovali tudi brez plačila?
  2. Ali lahko s to temo komu pomagate? Rešujete kakšno težavo?
  3. Ali si predstavljate, da bi lahko s to temo tudi ustvarjali prihodek?

Najprej definirajte nišno temo. Za kar lahko uporabite tudi spodnjo predlogo:

[Rezultat] za [ciljno publiko].

Nato pa definirajte še krovno področje.

Primer:

  • Izdelava video profilov za podjetnike. (krovno: Video promocija)
  • Gradnja odzivne e-mail liste za samostojne podjetnike. (krovno: Digitalni marketing)
  • Hujšanje za mame na porodniški. (krovno: Zdrav način življenja)

Korak #2: Takoj začnite graditi email listo

Zakaj je to pomembno?

Email lista je vaše edino orodje v digitalnem svetu, nad katerim imate 100% nadzor. Google, Facebook, Linkedin… lahko kadarkoli spremenijo svoje algoritme in vaša pojavnost na spletu se spremeni skozi noč. Ko se greste posel, pa je dobro imeti vajeti v svojih rokah.

Osredotočite se najprej na svoje prijatelje in znance, obstoječe stranke. Napišite jim, da se lotevate novega projekta ali da posodabljate način svojega dela ter jih povprašajte, če jih lahko obvestite, ko boste pričeli.

Brez zadržkov. Prejeli boste več pozitivnih odzivov, kot si predstavljate v tem trenutku.

Primer:

Živijo [ime].

Zaganjam nov projekt, kjer bom podajal informacije o [krovna tema]. Mislim, da bo marsikaj uporabnega.

Te dodam na listo za obveščanje, ko bom zagnal?

Lp Roman

2016-03-23_1435

Korak #3: Ustvarite stik s svojimi naročniki

Zakaj je to pomembno?

Si želite vlagati svoj čas v nekaj, kar nikogar ne zanima? Verjetno ne.

Zato ugotovite, kaj vaše spremljevalce najbolj zanima v sklopu vaše krovne teme. Kako to ugotoviti?

Enostavno. Vprašajte jih. Direktno. Uporabite lahko spodnjo predlogo.

Primer:

Živijo [ime].

V naslednjem tednu pričnem z blogom o [krovna tema]. Informacij imam ogromno, pa bi rad šel lepo po vrsti.

Kaj je trenutno prvo vprašanje, ki ti pride na misel ob [krovna tema]?

Bi rad odgovoril na tvoje vprašanje v naslednjih člankih.

Lp Roman
2016-03-29_1113

Korak #4: Začnite objavljati odgovore na vprašanja

Zakaj je to pomembno?

Poglobili boste stik s spremljevalci, ugotovili katera tema je najaktualnejša, vzpodbudili konverzacijo, ustvarjali koristno vsebino.

Seveda je naslednje vprašanje, kje?

Načeloma lahko uporabite karkoli že imate. (spletno stran, soc. omrežja, blog) Če pa začenjate brez vsega, priporočam uporabo eno izmed popularnejših platform, WordPress.

Kako nastaviti platformo za objavljanje odgovorov, če nisi spletni mojster?

Za socialna omrežja mislim, da ne bi smeli imeti težav. Vaš prvi blog na spletni strani pa lahko zaženete po teh navodilih: http://www.wpbeginner.com/how-to-install-wordpress/ ali pa na spletu izberete eno izmed tisočih brezplačnih predlog.
2016-03-29_1129

Primer uporabe YouTube kanala Odobreno.si:
2016-03-29_1201

Facebook kanala studia Eviana:

2016-03-29_1152
Linkedin, Twitter, Blogger, G+, spletna stran… Brezplačnih možnosti imate kar nekaj na voljo. Izberite tisto, ki vam najbolj ustreza.

Korak #5: Promovirajte svojo vsebino

Zakaj je to pomembno?

Nič vam ne pomaga, če ste najboljši, ko pa nihče ne ve za vas.

Kako pridobiti več občinstva, ko pa te nihče ne pozna? Ustvariti ga je potrebno.

Uporabite spodnje enostavne korake, ki vam bodo prinesli začeten promet in prepoznavnost.

A. Poiščite mesta, ki se ujemajo z vašo temo. Dober vir so razni blogi, forumi, usmerjene grupe na soc. omrežjih, spletni magazini, proizvajalci produktov, spletne strani.

Raziščite svoje področje in izpišite najpopularnejša točke za pridobivanje informacij. Izpolnite spodnji seznam. Opomba: Seveda je seznam veliko obširnejši. Spodaj je zgolj primer uporabe.

Seznam blogov:

  1. __________________
  2. __________________
  3. __________________

Seznam forumov:

  1. __________________
  2. __________________
  3. __________________

Spletna mesta:

  1. __________________
  2. __________________
  3. __________________

Grupe (Fb, Ln, G+…):

  1. __________________
  2. __________________
  3. __________________

B. Vključite se v spletne debate. To je hkrati tudi odličen vir definiranja težav, ki jih imajo uporabniki.

Sami morate ustvariti svojo strokovnost in pojavnost na spletu. Nihče drug je ne bo za vas.

2016-03-29_1328

C. Dodajte povezave do mest, kjer rešujete določeno tematiko.

S tem boste hkrati delali na treh korakih. Prvo je prepoznavnost, drugo je pridobivanje prometa, tretje je SEO. Vaše strani bodo bolje rangirale.

Nekateri forumi dodajanje povezav blokirajo. Poiščite takšne, ki jih ne. Vsekakor pa ne izkoriščajte tega. Povezava mora peljati na koristno vsebino, ki rešuje dotično problematiko.

2016-03-29_1305

D. Povabite blogerje, spletne magazine, da posredujejo vaš članek med njihovo publiko.

Povežite se z vašimi somišljeniki. Ustvarjajte koristno vsebino in z veseljem jo bodo posredovali med svoje uporabnike.

Jaz sem uporabil spodnjo predlogo.

Primer:

Živijo, [ime]

Primer:

Živijo, [ime]

imate uporabno in zanimivo [spletno stran, blog…]. Vidim, da objavljate koristne informacije iz [krovna tema]. Sem ravno pripravil nov članek , ki se navezuje na vašo temo.

Če mislite, da bi znalo ustrezati vaši publiki, bi lahko posredovali povezavo?

[URL]

Lep dan. Roman

2016-03-29_1249

E. Seveda se spomnite in povabite vaše naročnike, da posredujejo članke naprej.

Lahko uporabite tudi spodnjo predlogo.

Primer:

… Še tole bi prosil:

  1. Preberi članek in tam pusti kakšno vprašanje. Vem, da se vedno kaj najde.
  2. Deli z eno osebo. Lahko s klikom tukaj: [URL] ali pa enostavno posreduješ ta email.

Zaključek

Digitalni marketing je izredno učinkovit.

Sledite tem enostavnim korakom, pa bodo vaši začetki gladko stekli.

Da jih povzamem:

  1. Izberite krovno temo za vaš produkt, storitev ali izdelek, da lažje navezujete različne članke.
  2. Uporabite vseh 5 strategij za takojšnjo gradnjo vaše email liste.
  3. Ustvarite konverzacijo z vašimi naročniki, da spoznate, kaj jih najbolj zanima.
  4. Izberite platformo, kjer boste objavljali odgovore.
  5. Promovirajte svojo vsebino, da pridobite prepoznavnost.

Pripravljam pdf priročnik, kjer sem strnil 5 najučinkovitejših strategij, s katerimi boste lahko v enem tednu zbrali preko 300 naročnikov.

Klikni tukaj in ga pošljem takoj, ko bo lično urejen.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

4 Comments
  1. Reply

    Perfektno in vse čestitke za transparentno deljenje uporabnih nasvetov. Na slo sceni imam občutek, da sta v glavnem na digitalnem področju dve struji: prva, ki začenja in druga, ki že cilja izključno na velike stranke (vmes pa se porazgubi z uporabnimi nasveti za začetnike). Zato vse čestitke. Stil vsebine zelo soroden moji, zato mi je še ekstra všeč – in dajem twelve points 🙂

    • Reply

      Hja. Vsi bi radi izvajali vsebinski marketing, nihče pa ne bi delil vsebin (=znanja). Nekaj tu ne štima.

      • Reply

        Mogoče ne štima to, da je vsebino potrebno pripraviti, kar pa zahteva nekaj truda.

    • Reply

      Hvala Matija.

      Se strinjam s teboj. Je na tujih straneh možno dobiti na tone informacij, pri nas pa se vse kar ustavi.

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Polja označena z * so obvezna.

Več z našega bloga

Poglej vse objave