Lead Ad Facebook oglasna kampanja

2 Comments

Že nekaj časa je preteklo odkar so Lead Ad Facebook kampanje na voljo. Zanimivo pa je, da jih uporabniki v Sloveniji niti ne uporabljajo. Vsaj v trenutku tega pisanja.

Dejstvo pa je, da so izredno uspešne.

Pri dveh podjetjih, kjer vodimo Lead Ads kampanje, namreč dosegamo odlične rezultate. “Leade” pridobivamo v povprečju od 0,3 € – 0,5 €/lead. Cena je namreč odvisna od branže in konkurence. V tem trenutku imate torej dobre možnosti, da za majhen vložek pridobivate kontakte.

facebook-lead-ads

V tem članku se boste naučili, kako v treh korakih postaviti in zagnati Facebook Lead Ads kampanjo.

  1. Generirajte obrazec
  2. Zaženite kampanjo
  3. Obdelajte nove naročnike

Najprej pa nekaj o Lead Ads oglasih.

Čemu je sploh pomembno pridobivanje kontaktov?

Email je edina platforma nad katero imate kontrolo. Vse ostalo je v tujih rokah. Facebook, Twitter, spletna stran… vse je v rokah ponudnikov platform. Samo nekoliko zamenjajo algoritem in že se vaša sporočila ne bodo prikazovala želeni publiki, kar naenkrat vas ne bo več najti med zadetki, za vidnost objave bo potrebno plačevati…

Email pa lahko pošljete kadarkoli. Nihče vas pri tem ne more ustaviti. Zato je grajenje email baze ključnega pomena, kar ponavljajo že vsi po vrsti. Pri tem vam lahko pomagajo Lead Ads oglasi.

Zakaj so Lead Ads oglasi tako uspešni?

Predvsem zato, ker omogočajo enostavno uporabo strankam. Samo v dveh klikih bo naročnik oddal svojo prijavo z vsemi izpolnjenimi podatki.

Po statistiki izpolnjevanje obrazcev na telefonu vzame 38,5 % več časa, kot na računalniku. Facebook se tega dobro zaveda, zato omogoča pred izpolnjene obrazce, ki jih zgolj potrdite. Recimo email, ime, telefon… (Pred izpolnijo se podatki, ki jih je uporabnik že posredoval Facebook-u).

facebook-lead-ad

Primer uporabe Lead Ad oglasa

In to omogoča, da oddajo zanimanje zgolj z dvema klikoma. Prvi klik na oglas odpre kontaktni obrazec in drugi klik potrdi vnesene podatke.

Kdaj uporabiti Lead Ad oglase?

Nekaj idej spodaj:

  • želite vzpodbuditi ljudi, da se prijavijo na vaše e-novice,
  • imate posebno ponudbo,
  • dogodek,
  • akcijo,
  • nagradno igro,
  • želite podati več informacij o vašem produktu,
  • jih spomniti, da imajo izdelek v košarici…

Z Lead Ads-i jim zelo olajšate postopek oddaje naročila.

Uporabnik pa ima tudi možnost dopolniti ali spremeniti podatke, pred potrditvijo.

Dodatne možnosti Lead Ad obrazcev

V obrazec lahko vključite tudi dodatna vprašanja in tako pridobite še druge potrebne informacije, da lahko uporabniku še olajšate izkušnjo. Recimo:

  • Kako želite, da vas kontaktiramo?: Telefon, email, Skype…
  • Koliko vas pride na dogodek?: 1, 2, 5…

Lahko podate odprto vprašanje ali pa ponudite možnosti, kjer zgolj izberejo neko vrednost.

Kdo uporablja Lead Ads?

Podjetja, ki nudijo storitve ali produkte.

Odlično zastavljeno sem videl tudi pri organizaciji dogodka, kjer so hkrati ob prijavi, podali še informacije o številu prijavljenih članov, katera tematika na dogodku jih zanima in kateri termin jim ustreza.

Vse na enem mestu, brez naknadnega dogovarjanja.

Kakšni so rezultati?

Na dveh kampanjah, ki jih imamo trenutno zagnane, pridobivamo leade že od 0,21 € naprej, v povprečju pa okoli 0,40 €/kontakt.

lead ad

Seveda pa je pomembno, da potem te sveže stike tudi obdelate.

Kako torej postaviti Lead Ads kampanjo?

#1 korak: Izdelava Lead Ad obrazca

V videu prikazujem celoten postopek:

Če imate rajši slikovni prikaz pa spodaj .gif predstavitev:

lead-ad-obrazec

Prikaz postopka izdelave obrazca za Lead Ads kampanje

2# korak: Izdelava Lead Ads kampanje

Slikovne podpore nisem delal, ker je že ogromno tega na spletu. Spodaj pa kratek video, kako naredite Lead Ads kampanjo.

3# korak: Obdelava naročnikov

Facebook nima možnosti direktnega prenosa pridobljenih kontaktov v vaš sistem. Potrebno jih je ročno prenesti ali pa uporabiti enega izmed zunanjih ponudnikov, ki vam bo to omogočal.

Kako prenesti kontakte in se odzvati v realnem času?

Pridobljeni kontakti se shranjujejo na Fb platformi in jih je potrebno izvozit.

Bistvo je, da nov naročnik pridobi tiste informacije, ki ste jih obljubili. In to čim hitreje, pri čemer vam je v pomoč avtomatizacija z email sistemi.

Nekaj takšnih pripomočkov najdete spodaj:

Zakaj bi potreboval zunanjega ponudnika za sinhronizacijo emailov?

Enostavno zaradi avtomatizacije in dobre uporabniške izkušnje naročnika. Danes želimo odgovore v realnem času. Neradi bi čakali, da nekdo prenese emaile, jih naloži v sistem, pošlje emaile… nepriročno in predvsem zamudno.

Te reči lahko avtomatizirate in v trenutku, ko se nekdo prijavi, tudi že prejme dodatne informacije na svoj email. Torej ga postrežete brez, da bi investirali svoj čas.

Sedaj ste vi na vrsti

Testirajte in sporočite spodaj, kakšna je vaša izkušnja.

 

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

2 Comments
    • Matjaž
    • December 16, 2016
    Reply

    Ali so že prevedeni Lead Ads in kdaj se pričakuje če niso?

    • Reply

      Matjaž, ne vem točno kaj od prevoda mislite?

      Vsebino, vprašanja tako sami vpišete, če pa mislite recimo gumb “Submit”, pa je dovolj logično izpostavljen, da bo stranka razumela kaj mora pritisniti.

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Polja označena z * so obvezna.

Več z našega bloga

Poglej vse objave