Kako začeti s Facebook oglaševanjem?

No Comments

Tudi vi občasno objavite novico na Facebooku in potem uporabite funkcijo Boost post? Po kakšnem dnevu ali dveh ugotovite, da oglaševanje na FB ne prinaša sadov? Tako nekako dela tudi Mitja, ki mi je zadnjič komentiral, da Facebook oglaševanje ne deluje.

Bonus. Prenesite brezplačen seznam, ki vas vodi korak po korak, s katerim boste lahko enostavno vnesli Facebook Pixel na vašo WordPress stran. Klikni tukaj za prenos.

Ali Facebook oglaševanje res ni učinkovito?

Pa poglejmo kar na njegovem primeru.

Objavil je novico in jo nekoliko pospešil z Boost tehniko. Vložil je natanko 1,93 €. Akcijo pa je imel aktivno dobrih 24 h.

Kakšni so bili rezultati?

Oglasi so dosegli 1189 ljudi, zgodili so se 4. kliki, 7 jih je izvedlo neko aktivnost (share, like, comment).

Je to dober rezultat?

Ja in ne. Odvisno kaj si je zadate za cilj.

No, on si je zadal prijave na webinar in ni bil zadovoljen z rezultatom, ker se nihče ni prijavil. Vsaj ve ne, če se je.

Zanimalo me je, kako se je zadeve lotil in definiral osnovne napake. Za to sem potreboval slabih 5 min.

Katere osnovne napake pri Facebook oglaševanju je zagrešil?

Ko sem na hitro pogledal njegov profil in strategijo, sem prišel do naslednjih zaključkov:

  1. Ni imel osnovnih nastavitev za merjenje učinkovitosti/konverzij.
  2. Nima nastavljenega Custom Pixla na njegovi strani.
  3. Ciljanje je imel nastavljeno na vse naprave.
  4. Uporabil je zgolj eno sliko za oglas.
  5. Prekratek čas aktivnosti oglasa.

Pa si spodaj poglejmo razlago in priporočila, kako se lotiti oglaševanja.

1.  Nastavite orodje za merjenje konverzij

Kaj pa je to?

Facebook za merjenje konverzij uporablja tako imenovani Pixel. To je dejansko koda, ki jo naložite na določene strani vašega spletnega mesta.

Če Pixel ni naložen ne moremo meriti konverzij. Če ne merimo konverzij ne vemo kaj učinkuje in kaj ne. Če ne vemo kaj učinkuje, potem brcamo v temo. Streljamo v prazno, razsipavamo denar v upanju, da bomo kaj zadeli. Nekaj podobnega se dogaja pri uporabi tiskanih medijev.

Pa boste rekli, da lahko v analitiku preverimo od kje je prišel promet. Delno je to sicer res, vendar so tudi tu potrebne nastavitve. Po drugi strani pa tudi FB uporablja podatek o konverziji za vzpodbujanje učinkovitejših oglasov. Če mu tega podatka ne omogočimo, potem je tudi izbira oglasov prepuščena naključju.

2. Zakaj je potreben Custom Pixel?

Opozorilo! Facebook je ravno objavil nov Pixel, ki omogoča vse funkcije v enem. Potrebno mu je le dodati ustrezne kode, za merjenje aktivnosti, ki jih želimo meriti na spletnih podstraneh.

 

Custom Pixel nam omogoča pridobivati novo občinstvo. Če imate majhno email bazo, vam je to še kako pomembno. FB bo namreč shranjeval “vaše obiskovalce” in vam jih ponudil na pladnju preko njihovega omrežja.

Tako lahko targetirate vse, ki so obiskali vaše spletne strani. Pri tem ste lahko zelo specifični in “izbirate” tiste, ki so obiskali zgolj določeno spletno stran.

Kar pomeni, da lahko oglas prilagodite natanko tisti tematiki, ki jo je obiskovalec že prebiral in ga nekako targetirate na Facebook omrežju. Gre v bistvu za remarketing, ki po rezultatih kaže izrazito dobro statistiko.konverzije remarketing graf

konverzije remarketing graf

Remarketing – učinki ponovnega oglaševanja

V tem primeru recimo je konverzija nove stranke stala 7,69 €. Je to veliko, malo, normalno?

Odvisno od vašega primera. Vrednost vaše stranke se da enostavno izračunati. Lahko pa se zgolj vprašate: Sem pripravljen plačati 7,69 € za vsako stranko, ki kupi pri meni?

Kot ekstremno uporaben dodatek, pa FB algoritem omogoča še sestaviti novo občinstvo, ki je podobno že vašemu obstoječemu. Poimenovali so ga Lookalike. Testiranja so pokazala uspešne konverzije prav iz te, povsem nove publike. Temu pa lahko rečemo prava dodana vrednost.

3. Je dobro ciljati na vse naprave?

Po naših izkušnjah se je najbolje izkazalo ločiti kampanjo za vsako napravo. Pri tem mislim na področje, kje se oglas prikazuje. V grobem imamo možnost ciljati na mobilne naprave, računalnike (osrednji del) in stranske oglase.

Rezultati so pokazali velik delež prikazov na stanskih postavitvah, vendar manj konverzij. Dočim največ konverzij se dogaja preko računalnikov in nato na mobilnih napravah.

To vsekakor ni pravilo za vse. Zato je ključno testiranje in analiza vsake posamezne kampanje.

4. Zadostuje zgolj ena slika za oglas?

Če radi stavite zgolj na enega konja. Če ste prepričani, da 100% deluje. Pa smo lahko pri marketingu prepričani kaj 100% deluje? Nekaj kar nam deluje super se je velikokrat izkazalo drugače v praksi.

Zato je to kar pravilo, ki se ga je pametno držati. Imejte vsaj 3-5 različnih oglasnih sporočilc. Slike, ki bodo pritegnile in vzpodbudile zanimanje. Facebook bo nato naključno podajal različne slike in najučinkovitejše prikazoval pogosteje.

Dajte sistemu možnost, da se uči in da vse od sebe.

5. Kako dolgo naj bo kampanja aktivna?

Preden delate kakšne spremembe jo pustite vsaj 2-3 dni. Algoritem namreč potrebuje nekaj pretečene vode, da lahko razbere učinkovitost. Potem pa se le poglobite v optimizacijo in izluščite najuspešnejše oglase.

Bonus. Prenesite brezplačen seznam, ki vas vodi korak po korak, s katerim boste enostavno vnesli Facebook Pixel na vašo WordPress stran. Klikni tukaj za prenos.

Klikni spodaj na ikono in deli članek.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

No Comments

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Polja označena z * so obvezna.

Več z našega bloga

Poglej vse objave