Za koliko se poveča povpraševanje z digitalnim marketingom?

No Comments

Rezultat je sicer odvisen od začetnega stanja. Če imate namreč zgolj dve stranki na mesec in z marketingom dosežete štiri potem je 100% skok dokaj enostaven. Če pa imate ustaljeno podjetje, ki uporablja že druge vrste digitalnega marketinga, pa so takšni skoki različni.

V spodnjem videu praktični primer, kako se s pomočjo Facebook kampanje poveča število konverzij in pritok novih obiskovalcev na spletno stran.

Bonus:

Kako izračunam število dodatnih povpraševanj s pomočjo orodja – LeadPlanner? Poglejte v filmčku: Klikni tukaj za ogled.

Kakšna je moja osebna izkušnja pri zaganjanju novega projekta?

Zgolj po objavljenih dveh blogih sem prejel pet povpraševanj za sodelovanje, eno vabilo za predavanje in enega novega člana v ekipo. Pa v bistvu moj namen ni bilo iskanje dela. Zgolj podajal sem vsebino, ki je zanimala člane v naši skupnosti.

Kako sem se tega lotil?

  1. Zakupil sem template – že pripravljeno predlogo za 45$. V bistvu je še vsa vsebina bila naložena. V angleščini bi lahko takoj začel s promocijo. Neomejeno izbiro spletnih predlog najdete tukaj: themeforest.net, je pa tudi polno drugih možnosti.
  2. Začel sem graditi email listo in člane vprašal, kaj bi želeli izvedeti o tej tematiki.
  3. V blogu sem začel odgovarjati na zastavljena vprašanja.

V bistvu trije koraki, ki bi se jih res lahko lotil vsak in v vsakem poslu.

Rezultate sem podal že zgoraj.

Kaj pa drugi rezultati?

Primer s strani kalinero.si. Recimo zgolj z uporabo e-priročnika pride na email listo vsaj 50 kontaktov mesečno. Torej takšnih, ki jih zanima konkretna vsebina.

digitalni marketing kontakti

Prikaz pridobivanja novih kontaktov s pomočjo e-priročnika.

Obiskovalce pa lahko pridobite tudi iz drugih kanalov.

Iz kje pridejo novi obiskovalci?

V Google Analytic-u se te reči enostavno preveri. Spodnji graf prikazuje kanale, po katerih pridejo obiskovalci na stran Slikopleskarstvo Kalinero.

digitalni marketing vir obiskov spletne strani

Digitalni marketing – vir obiskov spletne strani Slikopleskarstvo Kalinero

Kakšen delež obiskovalcev bo zavzel posamezen kanal, je odvisno od vaše strategije. Lahko se bolj osredotočite na plačljive vire ali pa bolj na organske zadetke. Ni pravila, ima pa vsaka opcija neko prednost in slabost.

Kakšna je razlika v pripravi za pridobivanje organskih ali plačljivih zadetkov?

Organski zadetki zahtevajo dobro pripravljenost vsebin in optimizacijo. Zahtevajo veliko vloženega truda, učinek pa je dolgoročen. V začetku je zahtevan večji vložek vašega časa ali finančnih sredstev, če vam to počno drugi. Kasneje pa je to brezplačen vir pridobivanja obiskovalcev na vašo spletno stran.

Plačljivi zadetki pa so hitro dosegljivi, dokaj enostavni za izvesti, je pa stalno potrebno vlaganje. Ko zmanjka budgeta, vas več ni med zadetki.

So boljši organski ali plačljivi viri?

Ni pravila, kaj je boljše ali slabše. Oboje omogoča visoke rezultate. Vaša poslovna strategija pa bo določala katero smer digitalnega marketinga boste izbrali.

  1. Sam sem pristaš kombinacije obeh opcij. Dominiranje na spletu med organskimi zadetki in dopolnjevanje s plačljivimi. Na ta način lahko korigirate posamezen kanal. Ko recimo potrebujete več povpraševanja enostavno več namenite v plačljive kanale.
  2. Drug primer razumljive uporabe plačljivih virov je pri novih straneh. Te še niso visoko pozicionirane v iskalnikih in zato ne morete pričakovati prometa z njih. V tem prehodnem obdobju se v oglaševanje nameni več.
  3. Lahko pa strategija popolnoma izključi SEO spletne strani in se poslužuje zgolj oglasnih rešitev. V večini primerov gre za pridobivanje email kontaktov, ki se jih potem naknadno obdeluje preko email marketinga. Močna strategija, ki edino potrebuje večji vložek.

Kako do 40 % rasti povpraševanj?

Z digitalnim marketingom je to dokaj enostavno. Vključiš različne poti, ki pripeljejo do vaše ponudbe. Na primeru kalinero.si se je zagnal Facebook profil, nekoliko promoviralo z oglasi, vzpodbudilo obstoječe naročnike z dodatno ponudbo in poudarilo priporočanje naprej.

Rezultat je bil 39,6 % povečanje povpraševanja.

Kako izračunam, koliko dodatnih povpraševanj potrebujem za planirano rast podjetja?

Sam uporabljam orodje LeadPlanner, ki sem ga ravno za ta namen izdelal. Z njim enostavno izračunam, koliko dodatnih povpraševanj moram ustvariti za planirano rast podjetja.

Potem samo spremljam povpraševanja na mesečni bazi in ustrezno ukrepam, da dosežem planirano vrednost.

Bonus:

Kako deluje LeadPlanner si poglejte v filmčku: Klikni tukaj za ogled.

Oddajte spodaj svoj komentar.

Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.

Komentar

No Comments

O meni in Blogu

Roman Strmsek Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.

Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!

Polja označena z * so obvezna.

Več z našega bloga

Poglej vse objave