Kako preko emaila komunicirati z množico a pustiti občutek osebnega kontakta?
Pridejo vaša sporočila med promocije?
V nadaljevanju bom opisal recept, kaj narediti, da bodo prišla v osebni zavihek naslovnika.
Na koncu pa še bonus video, kjer je prikazan vsak posamezen korak, da boste to lahko tudi sami naredili. Za neučakane pa tukaj.
Zakaj želim, da pride sporočilo v osebni zavihek?
Predvsem zato, ker je promocijski zavihek namenjen promocijam in ga posledično manj pregledujemo. Hitro se zgodi, da se kakšno sporočilo izgubi med vsemi promocijami in ostane neprebrano.
Tega pa ne želite. Zato bom v nadaljevanju opisal, kako dostaviti množična sporočila v osebno mapo s pomočjo orodja Gmass.
Kaj omogoča Gmass?
Pri iskanju rešitev se mi je pojavljala dilema:
- Želel sem ustvariti občutek osebnega stika. Direkten pogovor 1:1. Kar največ šteje.
- Ampak je časovno potratno pisati vsakemu posebej. Ne želim preživeti cele dneve za računalnikom, da ustvarjam direktne pogovore.
Ker sem vedno stremel k avtomatizaciji ponavljajočih procesov sem se spraševal:
Kako pustiti občutek osebnega stika in obenem pisati 3.000 ljudem na email listi?
Hitro sem nasletel na dva izziva, ki ju lahko razdelim na vsebinsko in tehnično plat:
1. Vsebinski izziv
Tekste je potrebno sestavljati izredno premišljeno, drugače se bo v nepravih očeh bralo kot Google prevod. Tu so se mi pojavljale dileme:
- Naj vikam ali tikam? Z nekaterimi naročniki smo prijatelji, nekateri so neznanci. Kaj izbrati?
- Naj pišem v prvi ali tretji osebi? Kot jaz, predstavljam sebe ali kot “mi”, naše podjetje?
- Je sogovornik moški ali ženska?
No, takšen je moj občutek, vsak pri sebi pa izbere svojo smer.
2. Tehnični izziv
Ko začnete pošiljati sporočila večji bazi je potrebno uporabiti neko orodje za pošiljanje množičnih emailov.
Zakaj je dobro uporabiti orodje za pošiljanje emailov?
1. Ker želite, da vaša vsebina pride do naslovnika.
SPAM filtri skrbijo za to, da na dnevni bazi ne dobivate tone nezaželene vsebine v vaš e-predal. Če boste med skrite naslovnike dodali nekaj tisoč emailov boste pritegnili pozornost filtrov in povečali možnost, da vaš email prileti v nezaželeno pošto.
Sam imam vse emaile posredovane v Gmail in njihovi filtri so fantastični. Ne pomnim, kdaj sem nazadnje dobil nezaželeno vsebino v osebno mapo.
2. Prav tako je pošiljanje enakih emailov enega za drugim tisočim prejemnikom, znak filtrom za nezaželeno vsebino.
Spodaj primer, kako zgleda spam mapa. Le to mogoče pogledam 1x na mesec.
In še en primer konkretnega sporočila. Obljubljajo viralnost sporočil, vendar očitno padajo med spam. Tega si res ne želite. Ko je enkrat vaš email ali IP označen , da pošilja nezaželeno vsebino, boste imeli težavo pri dostavi vseh vaših sporočil.
Kakšne so ovire pri orodjih za pošiljanje emailov ali ESP (Email ServiceProvider)?
- Potrebna je investicija ( v začetku imate na voljo tudi nekaj brezplačnih opcij) – Pri nas že vrsto let uporabljamo Mailchimp, ki je brezplačen za prvih 2000 naročnikov in ga toplo priporočam.
- Vsebina bo po vsej verjetnosti prišla v zavihek s “promocijami” (po mojih podatkih vas preko 70% uporablja Gmail, ki zna lepo sortirati)
- V nogi je potrebno imeti povezavo do “Odjave”. Kar pa izniči občutek osebnosti.
- V podrobnostih pošiljatelja lahko razberete, da gre za pošiljanje preko tujega strežnika.
Gmass, alternativa za dostavo sporočil v osebni zavihek.
To je super brezplačno orodje za pošiljanje množične pošte, ki se integrira z vašim Gmail računom. Ima kar nekaj dodatnih prednosti, ki jih tukaj ne bom navajal. Rešuje pa skorajda vse vsebinske in tehnične težave, ki sem jih zgoraj navedel:
- Sporočilo je poslano direktno preko vašega Gmail računa. Torej naslovnik bo dobil pošto direktno od vas. Prvi občutek pristnosti.
- Ni obvezno podati povezave za odjavo v nogi sporočila. Drugi občutek pristnosti.
- Sporočilo pride v osebno mapo, ne med promocije ali spam. Tretji občutek pristnosti.
Kar se osebnega stika tiče, je Gmass odlična rešitev.
Omejitve:
- Na dan lahko pošljete do 500 sporočil. Če imate Google Apps, do 2000. To je omejitev na strani Googla, ki omejuje vašo količino poslanih sporočil. Sporočila se v primeru presežka pošljejo v več dnevih, kar včasih ni optimalno.
- Ni “lepe” analitike. Lahko vidite, kdo je odprl ali kliknil vaše sporočilo ni pa zaenkrat podprto še z grafičnim prikazom.
Kako pošljem sporočila s pomočjo Gmass?
- Skreirate Gdocs preglednico v katero vnesete email naslov, ime in podatke, ki jih želite uporabiti v vašem sporočilu.
- Zaženete Gmass in izberete želeno listo
- Sestavite prilagojeno sporočilo in vstavite oznake na mesta, ki se bodo spreminjala.
Kliknete na Gmas gumb in sporočilo bo poslano vsem naslovnikom na podlagi ustvarjene tabele.
Zaključek
Gmass je odlično orodje za začetnike, ki iščejo brezplačno rešitev in želijo dostaviti sporočila v naslovnikov osebni zavihek.
Ko boste prerasli 500 naročnikov pa priporočam uporabo Mailchimp orodja, s katerim se bodo vaši novi kontakti tudi avtomatično dodajali na vašo listo.
Bonus:
Video, kjer je prikazan vsak posamezen korak, da boste lahko sami takoj poslali sporočila s pomočjo Gmass orodja. Kliknite na povezavo, za takojšen ogled: Email v osebni zavihek.
Prodajni strateg, ki razvija sisteme za avtomatsko pridobivanje strank, pospeševanje prodaje in dominiranje na spletu.
O meni in Blogu
Moj fokus je pomagati podjetnikom doseči vrhunske in merljive rezultate na prodajnih področjih.
Želite več koristnih nasvetov? Prijavite se na novice!
Več z našega bloga
Poglej vse objaveNedavne objave
- Kako ustvariti zaupanje v nakup preko spleta? July 25, 2017
- Kako s Facebook Lead Ads do novih strank? December 5, 2016
- Prodajte več s poznavanjem prodajnega cikla. October 20, 2016