Roman Strmšek

Več kot dve desetletji se ukvarjam s podjetništvom. Če prav pomislim, že od otroštva. Stalno sem iskal neke poti za prodajo. Bili smo trije otroci zgolj z mamo in finance so bile vedno kočljive. Če sem hotel kaj več, sem se moral sam znajti. Tako me je vedno motiviralo, kako določenemu produktu dodati vrednost, da sem ga lahko ponudil po višji ceni.

Kako sem začel s prodajo?

V tistih časih je bil še aktualen Salomonov oglasnik. Tam sem znal isti produkt ponuditi tudi po podvojeni ceni. Nekoliko sem ga spoliral, poiskal bistvene prednosti in jih poudaril ter našel kupca, ki je bil zadovoljen plačati novo vrednost. In tako vedno znova.

Zakaj je dobro produktom dodati vrednost?

Poiskati dodano vrednost produktom ali storitvam je po mojem mnenju največja umetnost. In kupci iščejo prav to. Kupujejo vrednost, ki jo produkt ustvari za njih. Nič jim ne pomaga najnovejša tehnična podrobnost, če jim to ne prinese več udobja, hitrosti, časa, strank, ugleda…

Tega se me naučile stranke same, ki so gradile mojo “kariero”. Izvajal sem slikopleskarska dela in vedno sem stremel k popolnosti in dodajanju vrednosti.

Kaj še lahko naredim, da bo stranka rekla “uau”? S tem sem gradil IME.

Podzavestno sem ustvarjal blagovno znamko, ki predstavlja več, kot zgolj klasičnega pleskarja.

Potem sem delal na hitrosti.
Kako se lahko lotim dela, da bo opravljeno hitreje, še vedno pa bo prioritetna dodana vrednost in “uau” efekt? S tem sem optimiziral PROCESE.

Stranke so dobile hitro in kvalitetno storitev, meni pa je ostalo več časa.

Kaj me je motiviralo?

Motiviralo me je zadovoljstvo strank. Z navdušenjem sem čakal na prvi vtis stranke, ko je stopila v svoj dom. Tisti pogled, nasmeh na licu, mi je bil vse.

Kje je bila točka preloma?

V naslednji fazi sem gradil PREPOZNAVNOST. Priznam, k temu me je prisilila recesija. Še dobro. Končno sem si vzel čas in se lotil izdelave spletne strani. Tri mesece dela, pred tem pa ogromno raziskovanja, prebranega gradiva in učenja.

Vpisal sem se celo na tečaj pisanja. Ena boljših investicij!
V šoli sem vedno mukoma spisal kakšen tekst. Mentor, Bojan Straže, pa je takrat znal iz mene spraviti najboljše. Še danes sem mu hvaležen.

No, nastala je spletna stran www.kalinero.si.

Jupej. Vsi so bili navdušeni. Tudi jaz. Takrat edino še nisem razumel, da je to zgolj začetek. Predvsem začetek ogromno vlaganja časa, sedaj pa vidim, da začetek sistema za avtomatično pridobivanje strank. Ampak, do tja je še tekla zgodba nekaj let.

Kako sem zgradil sistem za avtomatično pridobivanje strank?

Najprej sem ugotovil, da mi nič ne pomaga najboljša spletna stran/video/blog ipd., če je nihče ne najde. Tudi, če sem najboljši pleskar na svetu, mi nič ne pomaga, v kolikor stranke ne vedo zame.

No, pa se je pričelo obdobje optimiziranja spletne strani.

Kako biti prvi na spletu?

Odprl sem projekt: “Prvi na Googlu” in se tega lotil temeljito.

Začele so se zaporedne neprespane noči. Anita me je občudovala a hkrati pogrešala 🙂 Vendar mi je vse minilo kot trenutek. Tako sem bil motiviran in obseden s ciljem, da dejansko nisem mogel spati. Vsaka minuta mi je bila pomembna.

Izbrskal sem vse, kar je bilo vezano na optimizacijo spletnih strani, spoznal dobre in slabe metode, se udeleževal webinarjev, prebiral priročnike, testiral orodja, spremljal analize, prebiral forume…

Čemu ves trud?

Vse za en cilj. Ključna beseda “slikopleskarstvo” se mora pojaviti prva na Googlu med organskimi zadetki in tam tudi ostati! Pri tem pa ne bom uporabil nedovoljenih metod saj želim trajen učinek.

Pa je uspelo?

Je!

Po dobrem letu mojega “praktičnega izobraževanja” je kalinero.si zasedla PRVO mesto na ključno besedo “slikopleskarstvo”.

Jupiii! Navdušenje je bilo neizmerno.

In kar je najpomembnejše, še vedno je prva na spletu. Preživela je popolnoma vse Googlove spremembe algoritmov in to že od leta 2012!

Kaj je sledilo?

Seveda sem znanje uporabil še za ostale ključne besede, ki so bile najpomembnejše. Danes statistika kaže, da 87 % obiska na spletni strani prihaja preko organskih zadetkov, in direktnih povezav s sorodnih strani. Kar pomeni, da ni potrebno namenjati sredstev za oglaševanje v takšni meri in dejansko privarčujem.

Hkrati pa se je odprla še nova, neverjetna zgodba.

Moja vizija je bila, da ustvarim sistem, ki bo samodejno skrbel za stalno pridobivanje strank. Rad bi avtopilota, ki mi pripelje idealne stranke direktno v moj mail. Tam pa se potem dogovarjam za vse podrobnosti.

Je to sploh možno?

Iz lastnih izkušenj trdim, da je.
Takrat sem začel nov projekt: “Idealna stranka na kvadrat”, s ciljem “Izluščiti idealne stranke in jih avtomatično pripeljati v povpraševanje.”

Danes v povprečju 69 % novih strank generiram preko spleta. Super! Očitno prava vsebina deluje.

Kdaj prava vsebina deluje?

Da prava vsebina daje dober občutek, pa jo je bilo potrebno pravilno podati. In sem raziskoval vse mogoče na temo vsebin, pristopov, pridobivanja naročnikov. Zopet sem padel v raznovrstna izobraževanja, forume, priročnike. Poglobljeno sem spoznaval marketing v detajle in testiral razne variante. Vse, da se osredotočim samo na idealne stranke.

Kako pridobiti idealne stranke?

To je bilo moje glavno vprašanje. Sedaj me prijatelji sprašujejo za nasvete, priporočila in pričela so se prva naročila za razne marketinške pristope, avtomatizacijo pridobivanja strank in optimizacijo ključnih besed za prva mesta na Googlu.

Tako sem ustvaril novo blagovno znamko: Prvi Na Spletu.

Predstavlja ekipo predanih entuziastov, ki pomagajo podjetjem, da se prerinejo na prva mesta na spletu, da ustvarijo prepoznavnost in avtoriteto ter vzpostavijo sistem za samodejno pridobivanje strank.

Vse s končnim namenom, da povečate prodajo.

Imate težave s pridobivanjem strank?

Če imate težave s pridobivanjem strank, pozicioniranjem na tržišču ali pa se vaša prodaja ne premakne s točke, me kontaktirajte. Z veseljem vam pomagam.

Roman Strmšek,
Sales Expert.

What clients say

See all testimonials